ZMIANIE ULEGA TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Było: termin składania Ofert upływa w dniu 15.11.2022 r. o godz. 14:00.
Jest: Ofertę w postaci zaszyfrowanego pliku o rozszerzeniu 7.zip, należy przesłać na adres: oferty.piaski@betrans.pl w terminie do dnia 16.11.2022 r. do godziny 14:00, w temacie wiadomości wpisując nazwę i nr Postępowania zakupowego: BTC/PZ/2150/2022 pn.: „Dostawa fabrycznie nowej naczepy wywrotki wraz z usługą serwisowania przez okres 2 lat”. Hasło do pliku z Ofertą należy przesłać nie wcześniej niż po upływie terminu składania Ofert, ale nie później niż w terminie do dnia 16.11.2022 r. do godziny 15:00, na adres e-mail: oferty.piaski@betrans.pl. Szczegółowa instrukcja przesyłania plików zabezpieczonych hasłem dostępna jest na stronie www.betrans.pl w zakładce Przetargi /Przydatne dokumenty:
https://betrans.pl/upload/userfiles/files/pdf/instrukcja_przesylania_plikow_zabezpieczonych_haslem.pdf