Betrans sp. z o.o. jest największą spółką dedykowaną w zakresie świadczenia usług transportowych i sprzętowych w Grupie Kapitałowej PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. Jesteśmy stabilnym i wiarygodnym podmiotem gwarantującym profesjonalną obsługę naszych kontrahentów.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ZASTĘPCA KIEROWNIKA DZIAŁU EKSPLOATACYJNEGO
Miejsce pracy:
Bogatynia
Opis stanowiska:
▪ wsparcie kierownika w organizowaniu, kierowaniu i nadzorowaniu pracy w podległym zespole,
▪ zastępowanie kierownika w razie nieobecności,
▪ zapewnienie terminowej realizacji zadań,
▪ przestrzeganie budżetu, kontrola kosztów, przepracowanych nadgodzin,
▪ nadzór nad przestrzeganiem regulaminów, przepisów prawa pracy, BHP i PPOŻ,
▪ nadzór nad prawidłowym użytkowaniem pojazdów i sprzętu, przestrzeganiem terminów przeglądów i ubezpieczeń,
▪ planowanie potrzeb kadrowych,
▪ system czasu pracy - podstawowy.
Wymagania:
▪ wykształcenie minimum średnie – preferowane wyższe,
▪ doświadczenie na kierowniczym stanowisku minimum 3 lata,
▪ znajomość branży transportowej (pożądany Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Drogowym Transporcie Osób i Rzeczy),
▪ umiejętność komunikacji z ludźmi,
▪ umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
▪ dobre umiejętności organizacyjne,
▪ umiejętność tworzenia, negocjowania i sprawdzania zawieranych umów,
▪ umiejętność tworzenia, planowania i korygowania realizowanego budżetu,
▪ wiedza z zakresu pojazdów i sprzętu technologicznego,
▪ wiedza z zakresu czasu pracy kierowców,
▪ umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
▪ umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
▪ zaangażowanie, dokładność, rzetelność,
▪ wysoka kultura osobista,
▪ odporność na stres,
▪ znajomość pakietu Office,
▪ minimum prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
▪ pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
▪ zatrudnienie na umowę o pracę,
▪ możliwość dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji na koszt pracodawcy,
▪ pakiet benefitów oraz szeroko rozwinięty Fundusz Świadczeń Socjalnych.
Sposób oceny kandydata: ocena złożonych dokumentów, rozmowa kwalifikacyjna.
Planowany termin zatrudnienia: Luty 2024 r.
Proponowana forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Dokumenty aplikacyjne: CV, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje.
Termin składania dokumentów: do dnia 05.02.2024 r.
Rozpatrywanie otrzymanych zgłoszeń odbywać się będzie na bieżąco.
Aby złożyć aplikację kliknij w przycisk:
APLIKUJ
lub przez wpisanie poniższego linku:
Zastrzegamy sobie możliwość nawiązania kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Aplikacje niespełniające wymogów formalnych oraz te, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.